У вас погана швидкість
Звертаємо увагу користувачів на те, що швидкість, вказана у тарифному плані є верхньою межею того каналу доступу який вам надається. Це означає, що ви отримуєте доступ в інтернет зі швидкістю ДО зазначеної величини, тобто в різні моменти часу ви можете виявити, що швидкість може бути як рівна зазначеної в тарифі, так і бути дещо менше її (але вона не повинна зменшуватись більше 2/3 заявленої провайдером). Зазвичай користувачі оцінюють швидкість інтернет по своїх суб’єктивниї очікуванняї (повільно-швидко), або за допомогою програми для скачування файлів, або використовують сайти для виміру швидкості. Останній варіант найближче стоїть до істини.
Гуляючи по просторах інтернету іноді виникають випадки, коли починає «гальмувати» інтернет, повільно відкриваються сторінки, низька швидкість скачування і т.п. У багатьох початківців — а часом і в «продвінутих» користувачів — перше, що спадає на думку: «У цьому винен провайдер». Перш, ніж робити такі висновки, рекомендуємо ознайомиться зі статтею вище,яка допоможе Вам більш точно встановити причину того, що відбувається.
Необхідно пам’ятати про те, що інтернет починається від Вашого комп’ютера і закінчується будь-якою точкою планети, проблеми можуть виникати на будь-якій ділянці шляху. Провайдер несе відповідальність тільки за свою ділянку мережі. Частий випадок з практики техпідтримки провайдера. У абонента гальмує комп’ютер цілком, так, що на ньому неможливо працювати, навіть закрити щось. Абонент вважає в такому випадку, що гальмування комп’ютера пов’язано з гальмуванням інтернету і якістю інтернет послуг. Гальмування комп’ютера ніяк не пов’язано прямо із роботою інтернет.